Czy można zamówić obiad/kolację/pełne wyżywienie?
Nie oferujemy wyżywienia dla naszych Gości. Każdy z pokoi posiada swój aneks kuchenny, który wyposażony jest w lodówkę, kuchenkę, zlew, zastawę i naczynia do gotowania.
Czy akceptujecie zwierzęta?
Na chwilę obecną nie możemy gościć Państwa pupili.
Czy można płacić kartą?
Nie posiadamy terminalu płatniczego. Płatności można dokonać blikiem, gotówką w dniu przyjazdu lub na numer wskazany na fakturze.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za pobyt?
Tak.
Czy mogę odwołać rezerwację?
Potwierdzeniem każdej rezerwacji jest 30% zadatek. Rezerwację można odwołać w każdym momencie, ale zadatek jest bezzwrotny. Jeżeli opłaciliście Państwo rezerwację w całości to po anulowaniu rezerwacji natychmiast zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o zadatek.
Czy jest WiFi i dostęp do Internetu?
Oferujemy gościom dostęp do sieci WiFi w pokojach. Za dostęp do WiFi nie pobieramy żadnych opłat. Nie limitujemy ilości urządzeń.
Ile trwa doba hotelowa?
Gości przyjmujemy od godziny 14:00 aby mieć czas na przygotowanie pokoi. Oczywiście mogą Państwo przyjechać wcześniej i rozgościć się na terenie gospodarstwa w oczekiwaniu na pokój. Doba kończy się o godzinie 10:00.
Czy basen jest podgrzewany?
Basen nie jest podgrzewany ale wieczorem jest przykrywany specjalną folią, która chroni go przed wychłodzeniem w nocy.