Czy można zamówić obiad/kolację/pełne wyżywienie?

Nie oferujemy wyżywienia dla naszych Gości. Każdy z pokoi posiada swój aneks kuchenny, który wyposażony jest w lodówkę, kuchenkę, zlew, zastawę i naczynia do gotowania. 

Czy akceptujecie zwierzęta?

Na chwilę obecną nie możemy gościć Państwa pupili.  

Czy można płacić kartą?

Nie posiadamy terminalu płatniczego. Płatności można dokonać blikiem, gotówką w dniu przyjazdu lub na numer wskazany na fakturze. 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za pobyt?

Tak. 

Czy mogę odwołać rezerwację?

Potwierdzeniem każdej rezerwacji jest 30% zadatek. Rezerwację można odwołać w każdym momencie, ale zadatek jest bezzwrotny. Jeżeli opłaciliście Państwo rezerwację w całości to po anulowaniu rezerwacji natychmiast zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o zadatek.

Czy jest WiFi i dostęp do Internetu?

Oferujemy gościom dostęp do sieci WiFi w pokojach. Za dostęp do WiFi nie pobieramy żadnych opłat. Nie limitujemy ilości urządzeń.

 

Ile trwa doba hotelowa?

Gości przyjmujemy od godziny 14:00 aby mieć czas na przygotowanie pokoi. Oczywiście mogą Państwo przyjechać wcześniej i rozgościć się na terenie gospodarstwa w oczekiwaniu na pokój. Doba kończy się o godzinie 10:00. 

 

Czy basen jest podgrzewany?

Basen nie jest podgrzewany ale wieczorem jest przykrywany specjalną folią, która chroni go przed wychłodzeniem w nocy.