Czy mogę otrzymać fakturę VAT za pobyt?
Tak, jeżeli prowadzą Państwo firmę.
Czy można płacić kartą?
Nie posiadamy terminalu płatniczego. Płatności można dokonać blikiem, przelewem na numer wskazany w wiadomości od Właściciela, gotówką w dniu przyjazdu.
Czy mogę odwołać rezerwację?
Potwierdzeniem każdej rezerwacji jest 30% zadatek. Rezerwację można odwołać w każdym momencie, ale zadatek jest bezzwrotny. Jeżeli opłaciliście Państwo rezerwację w całości to po anulowaniu rezerwacji natychmiast zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o zadatek.
Czy muszę opłacać kaucję?
Kaucji w wysokości 200 zł musi zostać wpłacona gotówką do Właściciela w dniu przyjazdu – odbioru kluczy, podpisania karty meldunkowej. W dniu zakończenia Państwa rezerwacji Właściciel sprawdza stan pokoju i oddaje całą lub pomniejszoną kwotę kaucji. Kwota kaucji zostanie pomniejszona za ciężkie w usunięciu plamy na ręcznikach (np. od krwi, kału), uszkodzenia ścian, wyposażenia, mebli, akcesoriów kuchennych w znacznym stopniu.
Czy można palić papierosy w pokoju?
W pokojach, korytarzu, salach gospodarstwa jest całkowity zakaz palenia papierów tytoniowych i elektrycznych. Kara za złamanie zakazu to 500 zł.
Ile trwa doba hotelowa?
Gości przyjmujemy od godziny 14:00 aby mieć czas na przygotowanie pokoi. Oczywiście mogą Państwo przyjechać wcześniej i rozgościć się na terenie gospodarstwa w oczekiwaniu na pokój. Doba kończy się o godzinie 10:00.
Czy można zamówić obiad/kolację/pełne wyżywienie?
Nie oferujemy wyżywienia dla naszych Gości. Każdy z pokoi posiada swój aneks kuchenny, który wyposażony jest w lodówkę, kuchenkę, zlew, zastawę i naczynia do gotowania.
Czy akceptujecie zwierzęta?
Na chwilę obecną nie możemy gościć Państwa pupili.
Czy jest WiFi i dostęp do Internetu?
Oferujemy gościom dostęp do sieci WiFi w pokojach. Za dostęp do WiFi nie pobieramy żadnych opłat. Nie limitujemy ilości urządzeń.
Czy basen jest dostępny?
Basen dostępny będzie od lipca.