Czy mogę otrzymać fakturę VAT za pobyt?

Tak, jeżeli prowadzą Państwo firmę. 

Czy można płacić kartą?

Nie posiadamy terminalu płatniczego. Płatności można dokonać blikiem, przelewem na numer wskazany w wiadomości od Właściciela, gotówką w dniu przyjazdu

Czy mogę odwołać rezerwację?

Potwierdzeniem każdej rezerwacji jest 30% zadatek. Rezerwację można odwołać w każdym momencie, ale zadatek jest bezzwrotny. Jeżeli opłaciliście Państwo rezerwację w całości to po anulowaniu rezerwacji natychmiast zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o zadatek.

Czy muszę opłacać kaucję?

Kaucji w wysokości 200 zł musi zostać wpłacona gotówką do Właściciela w dniu przyjazdu – odbioru kluczy, podpisania karty meldunkowej. W dniu zakończenia Państwa rezerwacji Właściciel sprawdza stan pokoju i oddaje całą lub pomniejszoną kwotę kaucji. Kwota kaucji zostanie pomniejszona za ciężkie w usunięciu plamy na ręcznikach (np. od krwi, kału), uszkodzenia ścian, wyposażenia, mebli, akcesoriów kuchennych w znacznym stopniu. 

Czy można palić papierosy w pokoju?

W pokojach, korytarzu, salach gospodarstwa jest całkowity zakaz palenia papierów tytoniowych i elektrycznych. Kara za złamanie zakazu to 500 zł. 

Ile trwa doba hotelowa?

Gości przyjmujemy od godziny 14:00 aby mieć czas na przygotowanie pokoi. Oczywiście mogą Państwo przyjechać wcześniej i rozgościć się na terenie gospodarstwa w oczekiwaniu na pokój. Doba kończy się o godzinie 10:00.

 

Czy można zamówić obiad/kolację/pełne wyżywienie?

Nie oferujemy wyżywienia dla naszych Gości. Każdy z pokoi posiada swój aneks kuchenny, który wyposażony jest w lodówkę, kuchenkę, zlew, zastawę i naczynia do gotowania. 

Czy akceptujecie zwierzęta?

Na chwilę obecną nie możemy gościć Państwa pupili.  

Czy jest WiFi i dostęp do Internetu?

Oferujemy gościom dostęp do sieci WiFi w pokojach. Za dostęp do WiFi nie pobieramy żadnych opłat. Nie limitujemy ilości urządzeń.

 

Czy basen jest dostępny?

Basen dostępny będzie od lipca.